2013. október 10., csütörtök

Díjat kaptam! ❀

Broccolitól megkaptam életem első blogos díját, ezúton is nagyon szépen köszönöm! ;u; A válaszaim az "elolvasom" feliratra klikkelve fellelhetőek.

Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot!
2.Válaszolj a 11 kérdésre!
3.Írj 11 kérdést!
4.Küldd tovább 11 embernek!



Magamról:

1.: egészségtelenül csokifüggő vagyok
2.: fanatikusan rajongok a teáért
3.: többnyire fülhallgatóval a fülemben, könyékig egy könyvbe ragadva, illetve a monitorom képernyőjéhez tapadva vagyok fellelhető
4.: kóros tömegiszonyom van
5.: szeretem a macskákat, mert... mert... M A C S K Á K [egy agresszív ogrekiáltás]
6.: sosem voltam, vagyok, és leszek tökéletesen megelégedve az írásaimmal
7.: vérvörös körömlakkot viselek a napokban, ha netán kíváncsiak lennétek eme jelentéktelen információmorzsára
8.: a kézírásom teljességgel olvashatatlan
9.: aszimmetrikus frizurám van [jobb oldalt egészen rövidre nyírva, bal oldalt csaknem a vállamig lóg]
10.: általában indie, rock, és klasszikus zenét hallgatok
11.: többre képtelen vagyok. By the way: kihasználom az alkalmat, hogy közöljem, az oldalmegjelenítések száma hamarosan eléri az 1000-et, ezért a blogom olvasóinak és kommentelőinek ezennel virtuálisan a fejükre passzírozok egy halványrózsaszín virágkoszorút, mert csodálatosak vagytok és imádlak titeket

Kérdések:

1.: Milyen a kapcsolatod a szüleiddel?
bonyolult és kaotikus. Apám a művészeti hajlamai kibontakoztatása végett elhagyta a családot, anya meg szinte minden második nap tizenkét órás műszakot vállal, így alig beszélünk.
2.: A barátid szerint mi a legjobb és  legrosszabb tulajdonságod?
legjobb: nagy általánosságban csípik a szarkasztikus humoromat  
legrosszabb: a socially awkward fogalom tökéletes mintapéldája vagyok
3.: Szereted, ha kérdeznek tőled?
épp most kreáltam egy ilyet, támadjatok.
4.: Mit tennél, ha egy napon Paris Hilton testében ébrednél?
bizonyára nagyon meglepődnék.
5.: Mi volt az első film, amit 3D-ben láttál?
ha nem csal az emlékezetem, a Star Wars harmadik része, azaz a Sithek bosszúja volt a szerencsés áldozat.
5.: Babapopsi arc vagy borosta? (férfi alanyokra gondolok)
az igazat megvallva testközelből még nem vizsgáltam semelyiket, de végül is egyikkel szemben sincs különösebb ellenvetésem.
6.: Kipróbálnád magad stewardessként?
hmm, ha lehetőségem nyílna rá, valószínűleg igen.
7.: Melyik elhunyt emberrel találkoznál szívesen?
fogós kérdés, valószínűleg a kedvenc íróimmal és zenészeimmel, hogy megtudjam, mi inspirálta őket az alkotásban. Hasznos élettapasztalat lenne.
8.: Mi jut eszedbe a 'krumpli' szóról?
óvodás koromban szentül meg voltam róla győződve, hogy a krumpli krumplifán nő. Még ma se vagyok biztos az ellenkezőjében.
9.: Hajlamos vagy interneten hosszútávú barátságokat kötni?
interneten szintúgy awkward little asspotato vagyok, mint való életben. Kitörő lelkesedéssel fogadom, ha valaki a társaságomat keresi, de ahhoz túl alamuszi vagyok, hogy én kezdeményezzek :c
10.: Miért sírtál utoljára?
pár napja néztem egy filmet, azon eléggé hűdenagyon sírtam.
11.: Milyen kérdést szeretnél utolsónak hallani?
miért ment át a csirke az úton?

Az én kérdéseim:

1.: Ha lehetőséged adódna választásra, melyik országban élnél legszívesebben?
2.: Van háziállatod?
3.: Ki(k) a kedvenc fikcionális karaktere(i)d?
4.: Mivel töltöd a legtöbb időt az interneten?
5.: Utoljára melyik könyvet olvastad?
6.: Mi volt az, amiről megbántad, hogy pénzt adtál ki érte?
7.: Sós vagy édes ízt szereted jobban?
8.: Mióta vezetsz blogot?
9.: Allergiás vagy valamire?
10.: Van valamilyen káros szenvedélyed?
11.: Milyen jövőképet látsz magad előtt?

A továbbítást ezúttal kihagyom, viszont ha bárkinek kedve támad kitöltenie, habozás nélkül megteheti hozzászólás formájában! (remélem, éltek majd a lehetőséggel)

10 megjegyzés:

  1. *vészesen belejött a kérdés töltögetéses dologba*
    *előre is sajnálja*
    egyébként imádom, hogy a macskák szó kapott egy caps lock-ot ♡

    naszóval...
    1.: Ha lehetőséged adódna választásra, melyik országban élnél legszívesebben?
    night vale? igen, azt hiszem határozottan night vale, akár ország, akár nem ;w;
    komolyra véve a szót: Angliában vagy Franciaországban, mint szerintem a legtöbb művészlélek.

    2.: Van háziállatod?
    volt egy Sherlock nevezetű kiscicám, türkizkék szemecskékkel, de ez egy szomorú történet.

    3.: Ki(k) a kedvenc fikcionális karaktere(i)d?
    uh, oh.
    egy és egymillió, felsorolhatatlan mennyiségű karakterért bolondulok, könyvekből, filmekből vegyesen.
    *nagy levegő*
    *összefacsarodott szívvel, de végül kiemel hármat*
    Castiel - Odaát [nem tudom nem imádni]
    Sherlock Holmes [zseniális - a klasszikus és a filmes értelemben is]
    Justin Taylor - Queer as folk [könnyekig azonosulok minden mozzanatával :3]

    4.: Mivel töltöd a legtöbb időt az interneten?
    blogolás!
    tumblr.
    zenehallgatás.
    fanfiction olvasás.
    szoros a verseny.

    5.: Utoljára melyik könyvet olvastad?
    Jack Kerouac Úton-ja akadt a kezembe, de jelenleg már Stephen King Az c. regényével küzködöm - egy kedves barátom kedvesen a kezembe nyomta [egészen biztos vagyok benne, hogy tudja mennyire félek a horroroktól].

    6.: Mi volt az, amiről megbántad, hogy pénzt adtál ki érte?
    fuuuh. ma vettem egy vonatjegyet!

    7.: Sós vagy édes ízt szereted jobban?
    édes. édesbolond vagyok

    8.: Mióta vezetsz blogot?
    július végén csináltam.
    vezetni, na azt augusztus óta.

    9.: Allergiás vagy valamire?
    az orvosok felfedezték, hogy a tevék bundájára [hivatalosan teveszőr, de ez így még furábban hangzik]. halálkomolyan.

    10.: Van valamilyen káros szenvedélyed?
    rossz vagyok és cigizem.
    továbbá betegesen sok sorozatot nézek és napi rendszerességgel tumblr függőséget produkálok.

    11.: Milyen jövőképet látsz magad előtt?
    irodalomtanár szeretnék lenni, egyszer, egy szép napos napon [képtelen vagyok nem álmodozni, ha a jövőről van szó] :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kingtől az Az, a Pennywise bohócos sztori, igaz? [valami régi régi régi filmélmény dereng a távolban... Ja, igen, én filmben láttam.]
      A négyes pontban felsoroltak teljes mértékben igazak rám is :D

      Törlés
  2. De jó, kérdések!
    Ja, igen, van egy kis időm két óra között lálálá :3

    1.: Ha lehetőséged adódna választásra, melyik országban élnél legszívesebben?
    Új-Zélandon. Véletlenül sem Középfölde miatt.
    2.: Van háziállatod?
    Volt egy vak kutyusom, de el kellett altatni szegénykém.
    3.: Ki(k) a kedvenc fikcionális karaktere(i)d?
    Ööö.. oooo... jesszus... akkor kezdjük... az elsőszámú a Doktor, őt lehetetlenség megunni. Aztán jön Faramir és Aragorn a Gyűrűk urából, majd Loki, és végül az alfahím mr. Dean Winchester. A többit inkább hagyjuk, mert itt fogok ülni napestig.
    4.: Mivel töltöd a legtöbb időt az interneten?
    TUMBLR. és kezdem nagyon utálni. na meg fanfic-olvasás.
    5.: Utoljára melyik könyvet olvastad?
    Nabokovtól a Lolitát.
    6.: Mi volt az, amiről megbántad, hogy pénzt adtál ki érte?
    Az olyan könyvek, amik csak úgy megtetszettek rendeléskor, de azóta nem olvastam el őket időhiány miatt és már nincs is kedvem.
    7.: Sós vagy édes ízt szereted jobban?
    Az attól függ. Hogy mitől? Nem tudom. Néha ez, néha az.
    8.: Mióta vezetsz blogot?
    A mostanit júliusban csináltam, de egyébként már vagy öt-hat éve folyamatosan blogolok kisebb-nagyobb megszakításokkal.
    9.: Allergiás vagy valamire?
    Valamire biztos, mert augusztusban folyton tüsszögök és viszket a szemem.
    10.: Van valamilyen káros szenvedélyed?
    Passzív dohányos vagyok. :D
    11.: Milyen jövőképet látsz magad előtt?
    Én akarok lenni az a történelemtanár, akit szeretnek a gyerekek. Ja, és meg akarok tanulni végre latinul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szántál egy kis időt a töltögetésre! ;u;
      Hm, a Lolitával már egy ideje én is szemezgetek. Hogy tetszett?
      A történelemtanár tervedhez szorítok, na meg a latinhoz is!

      Törlés
    2. Elég beteg egy könyv. Még nem végeztem vele, már jó ideje szenvedünk egymással, de egyébként nem rossz. :)
      A latin alakulgat, már szereztem tanárt :3

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Na, fussunk neki másodszorra is xD ;
    1.: Ha lehetőséged adódna választásra, melyik országban élnél legszívesebben?
    Angliában vagy Németországban - bár itthon is remek

    2.: Van háziállatod?
    Volt. Egy kis hörcsög, nyáron hunyt el :'(

    3.: Ki(k) a kedvenc fikcionális karaktere(i)d?
    Huhú. Ez a lista valószínűleg hosszabb lesz mint az Egyenlítő. Hannibal, Will Graham, Loki, Tony Stark, Clint Barton(Hawkeye), Sherlock, Moriarty, Moran, John, Crowley, Aziraphael, Cecil, Carlos, 11. Doktor, Sandman(Álomúr), Death(Halál), V, Eric Drawen, Mycroft esernyője...

    4.: Mivel töltöd a legtöbb időt az interneten?
    Blogolással, Blogok olvasásával, egyebek olvasásával, és képek keresgélésével.

    5.: Utoljára melyik könyvet olvastad?
    Hannibal-kötetek, közben két Neil Gaiman könyv: Óceán az út végén, és a Csillagpor

    6.: Mi volt az, amiről megbántad, hogy pénzt adtál ki érte?
    Az angolszótáram. Szinte minden második szó hiányzik belőle, amit keresek.

    7.: Sós vagy édes ízt szereted jobban?
    inkább édes, de mindkettő egyformán fontos.

    8.: Mióta vezetsz blogot?
    2013. Augusztus 13.

    9.: Allergiás vagy valamire?
    Ezt most tényleg nem állok neki felsorolni, túl sok mindenre. Polyallergia.

    10.: Van valamilyen káros szenvedélyed?
    Őrült filmek, könyvek és képregények, és az azokban előforduló megfelelő karakterek párosainak shippelése.

    11.: Milyen jövőképet látsz magad előtt?
    Angoltanárnak, vagy fordítónak mennék, ha mehetnék - bár a jövő... Az jövő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajaj nagyon sajnálom a kései választ, de az utóbbi időkben csaknem elfeledkeztem a blogról.
      Mm, Gaiman úrtól én az Elveszett Próféciákba kezdtem bele nemrég, pontosabban tegnap előtt, ami az jelenti, hogy hamarosan új fandom bukkan fel a bloodyfictions hasábjain. Óje!

      Törlés
  5. Mindeközben rájöttem, hogy egy mocsokbéla vagyok, mert elfelejtettem megnézni, miket válaszoltál a kérdésimre. Na nem baj, így három hónapos késéssel bár de ide tévedtem :D

    És jajj, hát nagyon aranyos vagy. Eddig is az voltál, de most még jobban :3 *attack hug*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobb későn, mint soha, mademoiselle :D
      *hugz back*

      Törlés